Budowanie mięśni poprzez trening i dietę

Twoje ciało składa się z wielu różnych części, ale twoje mięśnie są tym, co trzymasz razem. Trzymają cię w ruchu lub stoją nieruchomo, a nawet pozwalają ci mówić. Jeśli chcesz zbudować silniejsze, zdrowsze ciało, poniższe informacje pomogą Ci osiągnąć twoje cele.

Skoncentruj się na pracy z największymi grupami mięśni. Skoncentrowanie wysiłków na dużych grupach mięśni, takich jak plecy, klatka piersiowa i nogi, pomoże Ci szybciej budować mięśnie. Ćwiczenia takie jak przysiady, podciąganie, wyciskanie na ławce i spadki są do tego idealne. Tego typu ćwiczenia są zwykle bardziej intensywne i pomogą zwiększyć syntezę białek.

Podążając za rutynowym treningiem, staraj się zawsze wypracować swój ABS na ostatnim miejscu. Kiedy trenujesz swój abs przed dużą częścią ciała, możesz obniżyć swoją siłę i zwiększyć szanse na zranienie. Z tego powodu powinieneś ćwiczyć ab workout po głównym treningu, lub możesz po prostu zrobić oddzielny trening w innym czasie.

Nawet jeśli uważasz, że podnoszenie ciężarów jest najlepszą metodą budowania mięśni, nie zawsze tak jest. Podnoszenie lekkości jest również bardzo ważne, jeśli chodzi o budowanie mięśni. Podnoszenie różnych ilości wagi działa na różne włókna mięśniowe, co może pomóc w zapewnieniu wyższej jakości przyrostu masy mięśniowej.

Wciśnij wszystkie swoje ćwiczenia do uszkodzenia mięśni. Każde powtórzenie musi zostać przesunięte do punktu, w którym twój mięsień nie może zrobić jeszcze jednego zestawu z powodu zmęczenia. Nie ma znaczenia, czy zaczynasz światło i zwiększasz do maksymalnej wagi, musisz upewnić się, że nie ma znaczenia, jaką wagę używasz, aby popchnąć do zmęczenia.

Przygotuj swoje ciało do treningu siłowego. Musisz spożywać około dwudziestu gramów białka na trzydzieści minut przed sesją. To wzmocni budowę mięśni, która ma miejsce podczas podnoszenia. Jest to proste, ponieważ pije kilka szklanek zimnego mleka przed treningiem wagowym, a także po nim.

Staraj się cyklicznie przyjmować pokarm, gdy próbujesz uzyskać masę mięśniową. Najlepszym sposobem na to jest dobre odżywianie się w dni ćwiczeń i ograniczenie dni, w których się nie używasz. Twoje ciało będzie spalać kalorie bardziej efektywnie, gdy ćwiczysz w dni, w które dobrze się odżywiasz.


Mega pozytywne opinie dostaje Probolan 50

Uważaj na tłuszcz i mierz go regularnie. Staraj się nie zniechęcać, jeśli nie ma znaczącej utraty masy mięśniowej podczas budowania mięśni, ponieważ Twoja waga może nie zmienić się bardzo przy użyciu rutyny i budowania mięśni. Twój tłuszcz w ciele jest lepszą miarą ogólnego stanu zdrowia w przeciwieństwie do wagi.

Wykonywanie przysiadów jest niezbędne do rutynowych procedur podnoszenia. Squat zawiera wiele różnych grup mięśni. Aktywowane są nie tylko mięśnie pośladkowe i czworogłowe, ale także dolna część pleców, ścięgna udowe, rdzeń i ramiona. Ludzie, którzy regularnie robią przysiady, mają więcej masy mięśniowej niż ci, którzy tego nie robią.

Kiedy starasz się budować mięśnie, aby poprawić swoje zdrowie i sprawność, ważne jest, aby zdać sobie sprawę, że odpoczynek jest równie ważny, jak ćwiczenie w zachęcaniu do wzrostu mięśni. Mięśnie potrzebują czasu na regenerację, aby naprawić uszkodzenia i zbudować nowe włókna. Wypracowywanie zbyt często lub zbyt agresywnie może na dłuższą metę działać przeciwko tobie.

Jeśli dopiero zaczynasz się układać, nie powinieneś ćwiczyć więcej niż dwa razy w tygodniu. Zapewni to wystarczająco dużo czasu, aby twoje mięśnie mogły się leczyć i rozszerzać. Gdy będziesz bardziej doświadczony, dodaj co tydzień trzecią sesję. Nie powinieneś ćwiczyć dłużej niż trzy dni w tygodniu, chyba że zostaniesz zawodowym kulturystą.

Nie wszystkie suplementy są równe, jeśli chodzi o pomoc w budowaniu potrzebnych mięśni. Staraj się unikać jakichkolwiek suplementów, które mają cięższe substancje. Większość profesjonalistów zaleca stosowanie niczego mocniejszego niż podstawowe białko serwatkowe, aby nie powodować żadnych nieprzyjemnych skutków ubocznych dla własnego organizmu.

Mówi się nam, aby pić wodę, aby nasza skóra była zdrowa, ale rzadko mówi się nam, że musimy budować nasze mięśnie, aby utrzymać porządek całego ciała. Podjęłaś inicjatywę, czytając ten artykuł, aby twoje ciało było silniejsze i zdrowsze. Teraz musisz wziąć to, czego się nauczyłeś i użyć!

You may also like